آبروی برباد رفته

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

دیشب ساعت حدودا یک و نیم یه دوستام یه اس واسم داده بود ، من یه ربع بعدش فهمیدم . جوابشو دادم دیگه جواب نداد . براش نوشتم :

هووووووووووووووی مردی ؟

( صمیمیت شدید ! )

دیدم داره میزنگه ، فکر کردم شارژ نداره بدبخت اومدم براش بفرستم که پیام داد : شما ؟

فکر کردم لابد شمارم حذف شده از تو گوشیش یادش نمیاد کی ام !

جواب دادم : خاک تو سرت ! ترنمم دیگه 

جواب داد : خوابه ، روز زنگ بزن لطفا 

گفتم داره سر به سرم میذاره حتما 

جواب دادم : برو بابا شارژم کجا بود 

گفت : مادرشم . شمام برو بگیر بخواب دیروقته 

دقیقا اینجوری بودم 

دیگه خفه خون گرفتم که گفت فردا باهاش تماس بگیر 

منم یه ریز شروع کردم معذرت خواهی 

ببخشید نمی دونستم خوابه وگرنه مزاحمتون نمی شدم شرمنده قبلش بهم اس داده بود دیر جواب دادم اینجوری شد دیگه شما ببخشید 

با مامان اینم رو در بایستی داشتم شدید 

تو عمرم اینجوری ضایع نشده بودم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк